.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند.

استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند.

او ارائه خدمات کشاورزي به روستاها را حائز اهميت خواند و افزود: نيروهاي مرکز ترويج و خدمات کشاورزي شيرگاه بايد به دو بخش تفكيك شوند تا روند خدمت‌رساني به کشاورزان منطقه تسهيل شود.

وي با اشاره به توانمندي‌هاي منطقه براي احداث شهرک دامپروري در سوادکوه، اظهار داشت: با افزايش توليد علوفه و خوراک دام، احداث شهرک دامپروري و حضور کارخانجات فرآورده‌هاي لبني، منطقه تحرک ويژه‌اي پيدا خواهد کرد.

استاندار مازندران توانمندي‌هاي گردشگري و تفريحي شيرگاه و سوادکوه را قابل توجه توصيف كرد و گفت: فعال شدن مرکز گردشگري در کنار سد لفور را پي‌گيري مي‌کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1385
اميدواريم احداث مرکز گردشگري در کنار سد لفورمثل سد لفور12سال طول نكشد.
كاويان 25 تير 1392
اميدوارم يك سكو هم براي ماهيگيران ساخته بشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.